Chevrolet Colorado se pomalu chystá na trh a není proto divu, že automobilka hýří koncepty. Tentokrát pick-up s velkou kabinou.
Koncept pick-upu s kratší kabinou a jedním párem plnohodnotných dveří a jedním párem neplnohodnotných dveří otevírajících se proti směru jízdy, se ukázal letos v Šanghaji. Tentokrát se na druhé straně světa ukazuje pick-up s klasickou kabinou Double-cab se dvěma páry dveří.
Patrné je zmohutnění kol a další offroadové prvky, které přibližují vůz k vozům absolvující tradiční offroadové rally.
Je patrné, že vůz je již velmi blízko produkčnímu stavu a budeme tak moci velmi brzy ukázat finální Colorado včetně technických dat. Prozatím se musíme spokojit s tím, že pod kapotou je turbodiesel o objemu 2,8 litru.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.