Automobilka Renault Samsung ukazuje novou generaci sedanu SM7. Mohla by se ukázat i u nás.
Korejská automobilka Samsung je pro Evropana velkou neznámou. Nicméně nám cizí její výrobky nikterak nejsou, jen je známe pojmenované jako Renaulty. Sedan SM5 se nyní začal prodávat jako Renualt Latitude. Samsung nyní představuje větší sedan SM7. Uvidíme ho také jako vrcholnou třídu Renaultu?
Zatímco předchozí generace tohoto vozu na základě další koncernové značky, Nissanu, přicházející vůz bude pod kabátkem mít prodlouženou platformu menšího SM7.
Prozatím nebyly oznámeny motorizace. Současné generace je poháněna zážehovými jednotkami o objemu 2,3 a 3,5 litru. Lze očekávat podobné systémy i u generace nové.
Mnohá média spekulují, že model SM7 se u nás ukáže jako nový Renault Safrane. Tak do roka a do dne?
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?