Brilliance stvořil pro čínský trh sedan vyšší střední třídy za opravdu lidovou cenu. Nepřipomíná ale tak trochu produkci bavorského výrobce?
Brilliance s BMW již delší dobu spolupracuje a možná tak není divu, že občas vypustí něco, co je bavorským vozem poněkud inspirováno. Už to jméno...
Pod kapotou ale nenajdeme žádný třílitr, je tam jen a pouze malá 1,5 o výkonu 136 koní. Tento motor údajně splňuje normu Euro 5 a mohl by se tak teoreticky dostat i do Evropy. Do výroby by se měly dostat také další motorizace, všechny odpovídající nižší střední třídě, tedy motory 1,4 a 1,6, některé i s turbem.
To, co ale do nižší střední rozhodně nepatří, jsou rozměry vozu. Na délku měří 471 cm, což jej pasuje někam k Superbu.
Tohle všechno se má prodávat za 80 tisíc Juanů. To dává cenu asi 200 tisíc korun, která by byla na tuzemské poměry fascinující.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.