Subaru Impreza - čtvrtá generace se představuje

ar7, 20. dubna 2011, 21:30 Google+

Subaru dnes na newyorské autoshow odhalilo novou generaci Imprezy a uvolnilo i řadu fotografií. Prozatím jde pouze o specifikaci určenou pro severoamerický trh, základní linie si s sebou ale Impreza přiveze i na starý kontinent.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Impreza

Impreza | foto: Subaru

Sdílejte článek

Hlavním kritériem při vývoji nové generace bylo zvětšení vnitřního prostoru při zachování vnějších rozměrů, což by se mělo pozitivně projevit na pohodlí a je to zároveň i příslibem pro zachování skvělých jízdních vlastností. Rozvor se zvýšil o 2,5 cm, délka a šířka zůstaly takřka beze změn. Módní zvykem je porovnávat velikost kufru počtem golfových bagů. Vězte tedy, že do nového sedanu se vejdou čtyři, do hatchbaku tři. 

Základní silueta vozu se nezměnila, je ale víc než zřejmé přiblížení designu k většímu Legacy. Šestiúhelníková maska chladiče, velká zrcátka na stopkách a dozadu protáhlý zadní nárazník jsou asi nejvýraznějšími rysy nového modelu.

Inspirace větším bráškou je patrná i uvnitř, kde nezůstal kámen na kameni. Nová je palubní deska, nový je volant i přístrojový štít s centrálním displejem. Zaplaťpánbůh zůstala klasická ruční brzda. Zdá se, že pro dojem prostornějšího interiéru zvolili konstruktéři obvyklý fígl s vyšším posezem, dle tiskových materiálů se totiž bude vpředu sedět o 60 mm výše než dosud. I když marketingoví odborníci tuto zprávu obhajují lepším výhledem z vozu.

Pokud jde o motorizace, hovoří se prozatím jen o třetí generaci zážehového dvoulitrového boxeru o výkonu 109 kW (148 k), která bude spřažena s pětistupňovou manuální či CVT převodovkou. Nezapomínejme ale, že se jedná o americkou specifikaci, kde dosud považují naftu za méněcenné palivo. Naftové i výkonnější benzínové varianty se bezpochyby objeví.

Vytisknout

Diskuze: Subaru Impreza - čtvrtá generace se představuje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

A3 e-tron

Audi A3 e-tron sedan koncept - hybrid v novém kabátu

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud