Subaru Impreza - čtvrtá generace se představuje

ar7, 20. dubna 2011, 21:30 Google+

Subaru dnes na newyorské autoshow odhalilo novou generaci Imprezy a uvolnilo i řadu fotografií. Prozatím jde pouze o specifikaci určenou pro severoamerický trh, základní linie si s sebou ale Impreza přiveze i na starý kontinent.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Impreza

Impreza | foto: Subaru

Sdílejte článek

Hlavním kritériem při vývoji nové generace bylo zvětšení vnitřního prostoru při zachování vnějších rozměrů, což by se mělo pozitivně projevit na pohodlí a je to zároveň i příslibem pro zachování skvělých jízdních vlastností. Rozvor se zvýšil o 2,5 cm, délka a šířka zůstaly takřka beze změn. Módní zvykem je porovnávat velikost kufru počtem golfových bagů. Vězte tedy, že do nového sedanu se vejdou čtyři, do hatchbaku tři. 

Základní silueta vozu se nezměnila, je ale víc než zřejmé přiblížení designu k většímu Legacy. Šestiúhelníková maska chladiče, velká zrcátka na stopkách a dozadu protáhlý zadní nárazník jsou asi nejvýraznějšími rysy nového modelu.

Inspirace větším bráškou je patrná i uvnitř, kde nezůstal kámen na kameni. Nová je palubní deska, nový je volant i přístrojový štít s centrálním displejem. Zaplaťpánbůh zůstala klasická ruční brzda. Zdá se, že pro dojem prostornějšího interiéru zvolili konstruktéři obvyklý fígl s vyšším posezem, dle tiskových materiálů se totiž bude vpředu sedět o 60 mm výše než dosud. I když marketingoví odborníci tuto zprávu obhajují lepším výhledem z vozu.

Pokud jde o motorizace, hovoří se prozatím jen o třetí generaci zážehového dvoulitrového boxeru o výkonu 109 kW (148 k), která bude spřažena s pětistupňovou manuální či CVT převodovkou. Nezapomínejme ale, že se jedná o americkou specifikaci, kde dosud považují naftu za méněcenné palivo. Naftové i výkonnější benzínové varianty se bezpochyby objeví.

Vytisknout

Diskuze: Subaru Impreza - čtvrtá generace se představuje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

A3 e-tron

Audi A3 e-tron sedan koncept - hybrid v novém kabátu

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud