Koncept sportovního roadsteru od Chevroletu snoubí sportovnost, nové technologie a taky kousek elegance. Ekologický koncept prý znamená budoucnost.
Chevrolet konceptem, který je určen pro autosalon v Soulu, připomíná dva vozy ze 60 let a tvrdí, že spojil to nejlepší z nich. Má být stejně malý a otevřený jako koncept Corvair Monza SS z roku 1963 a lehký a účelný jako Corvair Super Spyder z roku 1962.
Pro lehkost automobilka použila šasi z uhlíkových vláken, ze kterých je provedena většina exteriéru. Zajímavé je osvětlení po celé šířce vozu.
O pohon se stará trojice motorů. Dvě elektromotory, každý o výkonu 20 koní, jsou umístěny pod přední kapotou, podobně jako spalovací motor o objemu 1,5 litru, který se pro změnu nachází vzadu a je spojen se dvouspojkovou převodovkou. Auto umí přepínat mezi pohonem přední a zadní nápravy.
Za pozornost jistě stojí interiér. Najdeme v něm dva fyzicky oddělené kokpity, mezi kterými se nachází dozadu protažená centrální konzola. Jak je dnes v konceptech zvykem, pohled vzad obstarávají kamery, zajímavá je přední kamera, do jejíhož záznamu se promítají data z GPS navigace.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.