Mazda ukázala superlehkou verzi svého roadsteru MX-5. Je určen pro okruhové závody, takže na silnici ho jen tak neuvidíme.
Kompletně překopaná Mazda byla upravena společností Jota. Právě ta bude nasazovat tyto vozy ve vytrvalostních závodech britské série MSA.
Pro účely těchto závodů byla zejména upravena karoserie roadsteru. Dodatečný rám zpevnil karoserii tak, že údajně až sedmnáctkrát přesahuje požadované normy na tuhost dané závodní specifikací. Oproti tomu hmotnost klesla na krásných 850 kilo.
Výkon dvoulitru je navýšen na 280 koní, přičemž převodovka je šestistupňová a má sekvenční řazení. Tento speciál zrychlí z klidu na stovku za tři sekundy a maximální rychlost má 260 km/h, takže žádný courák to nebude.
Jde o opravdu závodní vůz, proto se na silnicích neobjeví. Nelze ale vyloučit, že by se časem nějaká speciální série inspirovaná tímto speciálem objevila.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.