Audi A9 by mělo být tím nejlepším, co automobilka z Ingolstadtu umí nabídnout. Bude založena na A8, ale vyšperkovaná.
Lichá čísla ve vrcholných řadách značí sportovní karoserii a jinak by tomu nemělo být ani u modelu A9. Ten by měl přijít na trh v roce 2014 a povyšovat karoserii modelu A8 na ladnější tvary.
Přijít by měly dvě karoserie, kupé a kabriolet, přičemž obě by měly nabídnout pohodlné sezení čtyřem lidem. Technika i podvozek mají mít původ v modelu A8, což zaručí technologickou vyspělost.
Předlouhé kupé má mít přes pět metrů na délku a konkurovat mu může například Mercedes Benz CL.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?