Na Auto Show v Šanghaji se představí nejmenší SUV od Audi s názvem Q3.
Autosalon v Šanghaji začíná asi za měsíc a na povrch začínají vyplouvat první informace o premiérách. Jednou z nich je také ta o Audi Q3. Dle několika zdrojů se její představení odehraje právě zde.
Půjde o nejmenší SUV v nabídce Audi. Design by měl pokračovat v cestě započaté modelem Q5. Výroba by se měla rozběhnout ještě letos, a to ve spolupráci se španělským Seatem na tamnějších výrobních linkách. O kvalitu výroby se prý nemusíme strachovat, na vše bude pečlivě dohlížet tým lidí přímo z centrály z Ingolstadtu.
Pod kapotou najdeme staré známé pohonné jednotky z koncernu VW. Určitě se dočkáme přeplňovaného dvoulitrového benzínového čtyřválce z Tiguanu s výkonem 210 koní. A chybět nesmí ani osvědčený 2.0 TDI se 140 koňmi. Paleta motorů bude samozřejmě mnohem pestřejší. A s trochou "štěstí" se možná dočkáme i hybridu, ale to už jsou jenom čistě spekulace.
Počkejme si tedy na 21. květen, kdy se otevírají brány šanghajského autosalonu. Novinek bude samozřejmě mnohem více a my se budeme snažit je pro vás přichystat co možná nejlépe.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.