Gumpert se na autosalonu v Ženevě blýskl modelem Tornate. Sporťák s modelem uprostřed nenechá nikoho na pochybách o směřování značky.
Gumpert Apollo je opravdu spíše okruhový sporťák, byť dostal homologaci na silnici. Takovýto model ovšem není pro každého, proto Gumpert na základech svého jediného vozu postavila vůz druhý. Kabátek mu ušila společnost Touring Superleggera, která se postarala už o víc zajímavých vozů.
Civilnější Gumpert neztratil nic ze svých výkonů, vždyť pod kapotou stále přímo mlátí osmiválec 4,2 od Audi o výkonu 700 koní. Výkon dále putuje na převodovku s řazením pádly pod volantem.
Přestože má jít o poněkud civilnější provedení, Gumpert tvrdí, že ani zde neopustil filosofii absolutního purismu.
Navíc by měl v blízké době vzniknout také model se zvýšeným výkonem. Jeho výroba je spolu s tímto plánována již na příští rok.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?