Renualt na autosalonu v Ženevě představí koncept Captur. Jeho DNA by se ale neměla ztratit v dějinách, mohl by z něj být derivát modelu Clio.
Renault Clio přijde příští rok. Mimo to, že ho uvidíme ve standardních karoseriích kombi a hatchback, mohl by se objevit také jako crossover. Jeho vzhled by měl nastínit koncept Captur.
Zdá se tedy, že Captura by mohl minout obvyklý osud konceptů, o jejichž budoucnosti se rozhoduje měsíce i roky. Jeho produkční verzi bychom mohli vidět už do dvou let, což znamená, že tento vůz již je, pokud jsou tyto spekulace správné, ve vývoji.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.