Německá malosériová automobilka ukáže na autosalonu v Ženevě vůz, kterým rozšíří svoji paletu modelů na dvojnásobek. Půjde o poněkud uhlazenější vůz než dosavadní Apollo
Gumpert Apollo je čistokrevný sporťák. Kompromisů moc nenosí, jeho naladění snáší nejlépe sportovní okruhy a opravdu perfektní okresky. To by částečně mohl změnit model Tornate.
Už sám název napovídá, že německý vůz nehodlá být pomalý, to jistě ne, vždyť k pohonu bude sloužit osmiválec dopovaný turbem a naladěný na výkon 700 koní. Přesto by naladění již při jízdě po kočičích hlavách nemuselo okamžitě způsobit otřes mozku.
Máme jen první dvě nepříliš určité fotografie, nicméně i na nich je jasně vidět, že se Tornate Apollem přinejmenším inspiruje. Přestože jde o úplně nový vůz.
Co zatím není vidět, ale automobilka to již potvrdila, je, že pro vstup poslouží dvojice "racčích křídel," dveří výklopných vzhůru.
Více informací se dozvíme do týdne. To totiž začne očekávaná Ženeva.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?