Německá malosériová automobilka ukáže na autosalonu v Ženevě vůz, kterým rozšíří svoji paletu modelů na dvojnásobek. Půjde o poněkud uhlazenější vůz než dosavadní Apollo
Gumpert Apollo je čistokrevný sporťák. Kompromisů moc nenosí, jeho naladění snáší nejlépe sportovní okruhy a opravdu perfektní okresky. To by částečně mohl změnit model Tornate.
Už sám název napovídá, že německý vůz nehodlá být pomalý, to jistě ne, vždyť k pohonu bude sloužit osmiválec dopovaný turbem a naladěný na výkon 700 koní. Přesto by naladění již při jízdě po kočičích hlavách nemuselo okamžitě způsobit otřes mozku.
Máme jen první dvě nepříliš určité fotografie, nicméně i na nich je jasně vidět, že se Tornate Apollem přinejmenším inspiruje. Přestože jde o úplně nový vůz.
Co zatím není vidět, ale automobilka to již potvrdila, je, že pro vstup poslouží dvojice "racčích křídel," dveří výklopných vzhůru.
Více informací se dozvíme do týdne. To totiž začne očekávaná Ženeva.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?