Mini v Ženevě nebude zahálet a představí zbrusu nový koncept. Půjde o tak trochu šílenou myšlenku opravdu maličkého crossoveru.
Maličký rakeťák je zajímavým konceptem dvoudvéřového, čtyřmístného a opravdu maličkého crossoveru. Vlastně ani ne čtyřmístného, koncept totiž nabízí v poslední době poměrně sledované rozmístění 3+1, tedy s neplnohodnotným místem za řidičem.
Tohle Mini je opravdu mini, na délku totiž má pohuhopouhých 330 cm, přitom má na rozdíl od jiných prcků (například Toyoty iQ) relativně velkou příď. To by mohlo slíbit i nějaký trochu silnější motor. Zatím známe jen spotřebu, tu Mini slibuje do tří litrů na 100 kilometrů.
Inteirér je vyveden relativně spartánsky, nabízí ale zajímavé displeje s trojrozměrným zobrazením.
Nové miniMini je zatím konceptem a o jeho výrobních ambicích nic nevíme, nicméně Mini rádo experimentuje a tento vůz by se jistě koncernu BMW hodil. Tak co, rakeťáku, kdy tě máme očekávat?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?