Aston Martin Virage - zbrusu nové prostřední GT

Virage
Virage, foto: Aston Martin
Marek Litzman 23. února 2011 12:52
Sdílej:

Aston Martin bude mít v nabídce hned čtveřici GT. Zatím poslední kousek se jmenuje Virage a na autosalonu v Ženevě se ukáže jako kabriolet i jako kupé.

Nevyznáte se v produkci Aston Martinu? Nejste sami a ani sám Aston nám to nehodlá usnadnit. Proto představuje nový model.

Současná sestava  GT Astonu sestává ze základního modelu Vantage, prostřední DB9 a vrcholná verze DBS. Přestože rozdíly mezi těmito vozy nejsou příliš velké, Aston se rozhodl mezi ně vklínit ještě čtvrtý model. Umístí je mezi modely DB9 a DBS.

Aston Martin DB9 dvanáctiválec o výkonu 470 koní, DBS nabídne koní 510, takže na nový Virage nemůže zbýt nic jiného, než 490 koní výkonný motor.

 Jednotlivé modely jsou velmi podobné, jedou na stejné designové linii, ale na nejnovějším Virage je znát ovlivnění velkým sedanem Rapide. Nabídne totiž kapkovitější světlomety a za všimnutí jistě stojí i transparentní zadní lampy.

Podvozek využívá flexibilní platformy VH, která je vlastní všem dnešním Astonům kromě Cygnetu. Kupující jistě ocení také adaptivní tlumiče. Pro sportovnější jízdu je k dispozici tlačítko Sport, které přiostří reakce plynu a převodovky.

Cena se bude muset vejít mezi modely DB9 a DBS, očekávat je můžeme někde na úrovni 200 tisíc euro, což je v přepočtu necelých 5 milionů korun.

Témata:
Stalo se
Ekonomika
Ilustrační fotografie

Porsche bude propouštět. Až 2.000 zaměstnancům hrozí ztráta zaměstnání

Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.

Testy aut
Cupra Terramar VZ e-HYBRID

CUPRA Terramar VZ e-HYBRID 200 kW – plug-in hybrid s duší chuligána – dává to smysl?

Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?

Novinky ze světa EV
Volkswagen nyní v této upoutávce poprvé ukazuje konkrétní náhled na svůj nový základní elektromobil ID.1.

Revoluce: VW ukázal nový malý elektromobil za 500 tisíc

VW představuje nový malý elektromobil ID.1, který nahrazuje model E-Up. S cenovkou kolem 20 000 eur (kolem 510.000 Kč - pozn. redakce) přináší revoluci v cenově dostupné elektromobilitě. Web Auto motor und sport zveřejnil první informace o jeho technologii, designu a plánovaném uvedení na trh.

Testy aut
DS 4 Hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: DS 4 Hybrid Pallas – jak jezdí ve městě, na dálnici či okresce?

Naše dlouhodobá recenze pokračuje s hlavní jízdní sekcí. Auto jsme pořádně protáhli v různých prostředích, kde se nová hybridní DS 4 ukázala jako překvapivě všestranné auto. Není však vše zalité sluncem a nějaká ta ale se přeci jen našla. To, že má hezkou spotřebu ve městě či na okresce asi tušíte, ale co na dálnici?