Aston Martin bude mít v nabídce hned čtveřici GT. Zatím poslední kousek se jmenuje Virage a na autosalonu v Ženevě se ukáže jako kabriolet i jako kupé.
Nevyznáte se v produkci Aston Martinu? Nejste sami a ani sám Aston nám to nehodlá usnadnit. Proto představuje nový model.
Současná sestava GT Astonu sestává ze základního modelu Vantage, prostřední DB9 a vrcholná verze DBS. Přestože rozdíly mezi těmito vozy nejsou příliš velké, Aston se rozhodl mezi ně vklínit ještě čtvrtý model. Umístí je mezi modely DB9 a DBS.
Aston Martin DB9 dvanáctiválec o výkonu 470 koní, DBS nabídne koní 510, takže na nový Virage nemůže zbýt nic jiného, než 490 koní výkonný motor.
Jednotlivé modely jsou velmi podobné, jedou na stejné designové linii, ale na nejnovějším Virage je znát ovlivnění velkým sedanem Rapide. Nabídne totiž kapkovitější světlomety a za všimnutí jistě stojí i transparentní zadní lampy.
Podvozek využívá flexibilní platformy VH, která je vlastní všem dnešním Astonům kromě Cygnetu. Kupující jistě ocení také adaptivní tlumiče. Pro sportovnější jízdu je k dispozici tlačítko Sport, které přiostří reakce plynu a převodovky.
Cena se bude muset vejít mezi modely DB9 a DBS, očekávat je můžeme někde na úrovni 200 tisíc euro, což je v přepočtu necelých 5 milionů korun.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.