Konečně Infiniti v Ženevě předvede předobraz svého prvního prémiového hatchbacku, pod názvem Etherea. Nebude náhoda že největší rival Lexus už v nabídce model tohoto segmentu má.
Etherea působí opravdu neotřelým dojmem, ale to už ke značce Infiniti tak nějak patří. Zejména boční profil může působit pro nás usedlé evropany dosti nezvykle. Střecha je profilována do oválu, zvláštností je řešení sloupků dveří. 4,4 metru dlouhý koncept dle vyjádření svého tvůrce Shira Nakamury kombinuje prvky kupé, sedanu, hatchbacku i crossoveru. Design Etherea dále rozvíjí styl naznačený studií Essence z roku 2009.
Jak jsme již naznačili, jedná se především o odpověď na model CT od Lexusu. Po jeho vzoru využívá koncept Etherea hybridního pohonu. CT ovšem oproti konceptu Etherea působí až konzervativně.
Detaily tohoto pozorohudného konceptu nám jistě Infinity odhalí v Ženevě, sériové verze bysme se mohli dočkat v horizontu dvou až tří let.
zdroj: carscoop.blogspot.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.