Konečně Infiniti v Ženevě předvede předobraz svého prvního prémiového hatchbacku, pod názvem Etherea. Nebude náhoda že největší rival Lexus už v nabídce model tohoto segmentu má.
Etherea působí opravdu neotřelým dojmem, ale to už ke značce Infiniti tak nějak patří. Zejména boční profil může působit pro nás usedlé evropany dosti nezvykle. Střecha je profilována do oválu, zvláštností je řešení sloupků dveří. 4,4 metru dlouhý koncept dle vyjádření svého tvůrce Shira Nakamury kombinuje prvky kupé, sedanu, hatchbacku i crossoveru. Design Etherea dále rozvíjí styl naznačený studií Essence z roku 2009.
Jak jsme již naznačili, jedná se především o odpověď na model CT od Lexusu. Po jeho vzoru využívá koncept Etherea hybridního pohonu. CT ovšem oproti konceptu Etherea působí až konzervativně.
Detaily tohoto pozorohudného konceptu nám jistě Infinity odhalí v Ženevě, sériové verze bysme se mohli dočkat v horizontu dvou až tří let.
zdroj: carscoop.blogspot.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?