Ford představil nové SUV Territory, které hodlá nabízet zejména v Austrálii.
Druhá generace Fordu Territory stojí na základech modelu Falcon, podobně jako generace první. Masivní SUV využívá všech designových trendů, které Ford v dnešní době používá a je tak i evropskému zákazníkovi jistě povědomý. Vůz bude stát na velkých, 17palcových kolech a za příplatek bude možné koupit i větší.
K dispozici bude pohon předních i všech kol, zatím ale není známo, jaký motor se bude o jejich roztáčení starat. V minulé generaci šlo o šestiválcový čtyřlitr.
V interiéru jistě zaujme velká, 8palcová obrazovka, kterou Territory sdílí s Falconem.
Territory u nás neuvidíme. Těžištěm jeho prodejů je Austrálie a prodává se i v některých okolních zemích, například na Novém Zélandu nebo v Thajsku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.