Nástupca sedanu strednej triedy Hyundai Sonata príde na európsky trh už onedlho, verejnosti sa po prvý krát predstaví na jarnom autosalóne v Ženeve. Máme prvú oficiálnu fotografiu jeho nástupcu.
Nástupca kórejského sedanu strednej triedy, v Európe známeho pod menom Sonata, už čoskoro dorazí na náš trh. Novinka prinesie nový alfanumerický názov i40, dynamické tvary karosérie a dnes už vieme, že ostré a dynamické línie karosérie sa z veľkej časti prenesú aj do interiéru. Hyundai zverejnil prvú fotografiu európskeho modeli i40.
Hyundai i40, koncernový spoločník novej Kie Optima, sa ukáže verejnosti už onedlho na ženevskom autosalóne. Automobilka ešte koncom minulého roka zverejnila prvé skice novinky, ktoré očividne nemajú ďaleko k produkčnej verzii. Oproti predchodcovi sa nový model i40 bude ponúkať v dvoch karosárskych verziách ako kombi, ktoré sa dostane na trh o pár mesiacov skôr ako sedan.
Na rozdiel od skíc z konca minulého roka, ktoré nie celkom zobrazujú reálnu podobu automobilu, automobilka uvoľnila prvú oficiálnu snímku interiéru. Ten sa už na prvý pohľad snaží zaujať luxusnejším prevedením ako doteraz, nemožno mu uprieť istú dávku krásy a elegancie.
Hyundai i40 sa na európsky trh dostane už v lete ako kombi, sedan príde o čosi neskôr až na jeseň. Zdá sa, že európska konkurencia v podobe Fordu Mondeo, VW Passat alebo Oplu Insignia dostane naozaj zdatného konkurenta.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?