Nástupca sedanu strednej triedy Hyundai Sonata príde na európsky trh už onedlho, verejnosti sa po prvý krát predstaví na jarnom autosalóne v Ženeve. Máme prvú oficiálnu fotografiu jeho nástupcu.
Nástupca kórejského sedanu strednej triedy, v Európe známeho pod menom Sonata, už čoskoro dorazí na náš trh. Novinka prinesie nový alfanumerický názov i40, dynamické tvary karosérie a dnes už vieme, že ostré a dynamické línie karosérie sa z veľkej časti prenesú aj do interiéru. Hyundai zverejnil prvú fotografiu európskeho modeli i40.
Hyundai i40, koncernový spoločník novej Kie Optima, sa ukáže verejnosti už onedlho na ženevskom autosalóne. Automobilka ešte koncom minulého roka zverejnila prvé skice novinky, ktoré očividne nemajú ďaleko k produkčnej verzii. Oproti predchodcovi sa nový model i40 bude ponúkať v dvoch karosárskych verziách ako kombi, ktoré sa dostane na trh o pár mesiacov skôr ako sedan.
Na rozdiel od skíc z konca minulého roka, ktoré nie celkom zobrazujú reálnu podobu automobilu, automobilka uvoľnila prvú oficiálnu snímku interiéru. Ten sa už na prvý pohľad snaží zaujať luxusnejším prevedením ako doteraz, nemožno mu uprieť istú dávku krásy a elegancie.
Hyundai i40 sa na európsky trh dostane už v lete ako kombi, sedan príde o čosi neskôr až na jeseň. Zdá sa, že európska konkurencia v podobe Fordu Mondeo, VW Passat alebo Oplu Insignia dostane naozaj zdatného konkurenta.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.