Ještě před pár hodinami jsme psali, že na web unikly první fotografie faceliftu Tiguanu. Teď už máme k dispozici oficiální informace.
Dnes ráno jsme vám přinesli informaci, že na web unikla první fotka faceliftu Volkswagenu Tiguan. Po tomto úniku se tedy vedení VW rozhodlo zveřejnit další oficiální informace o chystané modernizaci a přidat i několik oficiálních fotek.
Jako základní motor poslouží starý známý benzínový čtyřválec o objemu 1.4 TSI s výkonem 90 kW. Tato pohonná jednotka bude dostupná pro výbavu Trend&Fun spolu s dalšími motory.
Základní cena s touto motorizací bude v Německu stejná jako doposud, tedy 24 175 €.
Další informace momentálně nemáme, můžeme se tedy alespoň podívat, jak bude nový Tiguan vypadat. Fotogalerii najdete pod článkem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.