Nepůjde pouze o koncept, auto je dle slov lidí z Volva v podstatě přichystáno k výrobě.
Volvo V60 již silnice chvíli brázdí. Ve Švédsku teď ale přichystali hybridní verzi, kterou půjde nabíjet z běžné zásuvky.
Pohánět ji bude pětiválcový dieselový motor o objemu 2,4 litru a výkonu 212 koní. Ten ale bude sloužit k pohonu pouze předních kol. O ty zadní se postará elektromotor s výkonem 69 koní, který bude čerpat energii z baterií o kapacitě 12 kWh.
Čistě na elektromotor bude vůz schopen ujet až 50 kilometrů. Pak se nastartuje spalovací motor a auto funguje jako běžný hybrid. Celkový dojezd může činit až 1125 kilometrů. Podle vyjádření Volva by tato V60 měla být schopná spotřeby pouhých 1,9 l/100km.
46
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?