Honda přiveze na autosalon v Ženevě faceliftovaný Accord. První snímky a spolu s nimi pár informací jsou již na světě.
Honda Accord se vyrábí od roku 2008. Dalo by se tedy říci, že facelift přichází poměrně brzy, ale zkrátka japonský cyklus je poněkud kratší.
Japonští inženýři nedělali žádnou revoluci, jen přibrousili již tak ostré linie sedanu a kombíku Accord. Spolu s jen lehce pozměněným exteriér bude libou melodii hrát designově téměř nezměněný interiér. Měnily se zde jen materiály, Honda tvrdí, že jsou kvalitnější.
Největší změnou tak asi bude inovovaný diesel 2,2 i-DTEC o výkonu 150 koní. Oproti stávající verzi by měl mít nižší spotřebu. Mimo to by měl být v Evropě dostupný Accord S o výkonu 180 koní se sportovnějším vnějším i vnitřním designem.
Vylepšeného naladění se dočkal i podvozek, který by měl lépe sedět. Novým prvkem výbavy budou například světlomety s přisvětlováním zatáček.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?