Honda přiveze na autosalon v Ženevě faceliftovaný Accord. První snímky a spolu s nimi pár informací jsou již na světě.
Honda Accord se vyrábí od roku 2008. Dalo by se tedy říci, že facelift přichází poměrně brzy, ale zkrátka japonský cyklus je poněkud kratší.
Japonští inženýři nedělali žádnou revoluci, jen přibrousili již tak ostré linie sedanu a kombíku Accord. Spolu s jen lehce pozměněným exteriér bude libou melodii hrát designově téměř nezměněný interiér. Měnily se zde jen materiály, Honda tvrdí, že jsou kvalitnější.
Největší změnou tak asi bude inovovaný diesel 2,2 i-DTEC o výkonu 150 koní. Oproti stávající verzi by měl mít nižší spotřebu. Mimo to by měl být v Evropě dostupný Accord S o výkonu 180 koní se sportovnějším vnějším i vnitřním designem.
Vylepšeného naladění se dočkal i podvozek, který by měl lépe sedět. Novým prvkem výbavy budou například světlomety s přisvětlováním zatáček.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.