Hyundai poslal do světa první snímek přicházejícího modelu Veloster. Naplnily se nejšílenější spekulace, novinka bude mít opravdu čtyři dveře, ale jak?
Když se testoval nový Veloster, zdálo se na některých fotografiích, že dveře novinky jsou asymetrické. Nyní už můžeme směle tvrdit, nebylo to jen zdání. Opravdu jsou.
Zatímco na straně řidiče jsou k dispozici jediné dveře, na straně spolujezdce jsou dveře dvoje. Je to na straně výstupu směrem na chodník, tedy v logickém směru. Jen ve Velké Británii se asi budou vztekat.
Vidět je také zvláštní tvar zádě, s velmi vysokou nakládací hranou. Ta je sice nepraktická, ale obvykle vypadá velmi dynamicky. Záď se zdá být velmi prosklená. Je otázka, zda se Hyundai dopustí stejné chyby a nechá kolemjdoucí dívat do kufru, jak to udělalo Volvo v modelu C30.
Co ještě nabízí fotografie? Je vidět poměrně výrazné tvarování přístrojové desky a také hluboká sedadla. Budeme doufat, že na jejich druh straně se bude nacházet něco dobrého k posezení a především k vedení těla. Na zbytek informací si budeme muset počkat do autosalonu v Detroitu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.