Hyundai poslal do světa první snímek přicházejícího modelu Veloster. Naplnily se nejšílenější spekulace, novinka bude mít opravdu čtyři dveře, ale jak?
Když se testoval nový Veloster, zdálo se na některých fotografiích, že dveře novinky jsou asymetrické. Nyní už můžeme směle tvrdit, nebylo to jen zdání. Opravdu jsou.
Zatímco na straně řidiče jsou k dispozici jediné dveře, na straně spolujezdce jsou dveře dvoje. Je to na straně výstupu směrem na chodník, tedy v logickém směru. Jen ve Velké Británii se asi budou vztekat.
Vidět je také zvláštní tvar zádě, s velmi vysokou nakládací hranou. Ta je sice nepraktická, ale obvykle vypadá velmi dynamicky. Záď se zdá být velmi prosklená. Je otázka, zda se Hyundai dopustí stejné chyby a nechá kolemjdoucí dívat do kufru, jak to udělalo Volvo v modelu C30.
Co ještě nabízí fotografie? Je vidět poměrně výrazné tvarování přístrojové desky a také hluboká sedadla. Budeme doufat, že na jejich druh straně se bude nacházet něco dobrého k posezení a především k vedení těla. Na zbytek informací si budeme muset počkat do autosalonu v Detroitu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.