Subaru své menší modely tradičně vyvíjí spolu s jinými výrobci. Tentorkát došlo na Toyotu a její menší SUV Verso-S.
Subaru nám toho o své novince moc neřeklo. Jasné je jen to, že jde o přejmenovanou Toyotu Verso-S, která se nám ukázala teprve před pár týdny.
Na délku by nové Subárko mělo mít téměř rovné čtyři metry. Zatím není jasné, zda jde o náhradu některého jiného, pravděpodobně v Evropě nenabízeného vozu. Subaru Trezia by se každopádně v Evropě nabízet měla.
Pod kapotou se objeví dvojice čtyřválců, 1,3 o výkonu 95 koní a 1,5 o výkonu 109 koní. K dispozici bude jak pohon všech kol, pro Subaru tak typický, tak i bezestupňová převodovka CVT.
Zatím nevíme, kdy se Trezia objeví v Evropě, můžeme ale vsadit klobouk na to, že to bude příští rok.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?