Mazda se rozhodla trochu oživit svůj malý model 2. Tento malý drobek, který si zamilovaly především ženy, bude zase o chloupek dynamičtější.
Některé designové změny vycházejí ze sportovního paketu, který byl již dříve za příplatek. Přepracovány jsou motory, které díky změně v alternátoru, snížení odporu uvnitř motoru a také lehké změně převodů mají o několik procent nižší spotřebu a zároveň tedy i emise. K dispozici jsou benzíny 1,3 o výkonu 75 a 85 koní a také vrcholná 1,6 s výkonem 102 koní.
Turbodiesel 1,6 dostal o několik koní navíc, zároveň klesla i spotřeba. Výkon je 95 koní.
Inovovalo se také uvnitř. Palubní deska má pozměněný design a je z nových materiálů
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?