Mazda se rozhodla trochu oživit svůj malý model 2. Tento malý drobek, který si zamilovaly především ženy, bude zase o chloupek dynamičtější.
Některé designové změny vycházejí ze sportovního paketu, který byl již dříve za příplatek. Přepracovány jsou motory, které díky změně v alternátoru, snížení odporu uvnitř motoru a také lehké změně převodů mají o několik procent nižší spotřebu a zároveň tedy i emise. K dispozici jsou benzíny 1,3 o výkonu 75 a 85 koní a také vrcholná 1,6 s výkonem 102 koní.
Turbodiesel 1,6 dostal o několik koní navíc, zároveň klesla i spotřeba. Výkon je 95 koní.
Inovovalo se také uvnitř. Palubní deska má pozměněný design a je z nových materiálů
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?