Mnichované se na svém pařížském stánku pochlubili předskokanem řady 6 pod názvem Concept 6 Series Coupe.
Nyní se můžeme pokochat prvními oficiálními snímky nové šestkové řady, ta střídá sedm let starou řadu 6 označovanou E63. Novinková šestka je bezesporu elegnatnější než její Bangleovo těžkopádná a hojně kritizovaná předchůdkyně. Designéři se snažili držet předlohy prvotní klasické řady 6 z osmdesátých let a to se určitě vyplatilo.
Ze šestky doslova srší nové technologie. Jmenujmě třeba světlomety, ty přední jsou poskládány ze skupin diod a jsou vybaveny adaptivním natáčením. Zadní světlomety byly vytvořeny z trubicových diod. Zákazník bude moci objednat dvacetipalcové elektrony vyfrézované z jednoho kusu hliníku. Střecha kupéčka je tvořena výhradně prosklením.
V interiéru zaujme návrat k tradici BMW, natočení středové konzoly k řidiči. U luxusně-sportovní řady nemůže chybět přehršel moderních technologií. Najdete zde kvalitní aparaturu Bang & Olufsen se šestnácti reproduktory, velký dotekový displej systému iDrive úhlopříčky 10,2 palců a head-up displej.
Pod kapotou řady 6 se objeví vícero šesti a a osmiválcových agregátů. Nebude scházet ani dieselová jednotka 635d. Časem se objeví nová generace vysokovýkonné M6. Předpokládá se i nasazení módního čtyřdveřového kupé (naznačila jej studie Gran Coupe) sdílející značnou část komponent s kupé.
Zdroj: autoexpress.co.uk
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.