Mnichované se na svém pařížském stánku pochlubili předskokanem řady 6 pod názvem Concept 6 Series Coupe.
Nyní se můžeme pokochat prvními oficiálními snímky nové šestkové řady, ta střídá sedm let starou řadu 6 označovanou E63. Novinková šestka je bezesporu elegnatnější než její Bangleovo těžkopádná a hojně kritizovaná předchůdkyně. Designéři se snažili držet předlohy prvotní klasické řady 6 z osmdesátých let a to se určitě vyplatilo.
Ze šestky doslova srší nové technologie. Jmenujmě třeba světlomety, ty přední jsou poskládány ze skupin diod a jsou vybaveny adaptivním natáčením. Zadní světlomety byly vytvořeny z trubicových diod. Zákazník bude moci objednat dvacetipalcové elektrony vyfrézované z jednoho kusu hliníku. Střecha kupéčka je tvořena výhradně prosklením.
V interiéru zaujme návrat k tradici BMW, natočení středové konzoly k řidiči. U luxusně-sportovní řady nemůže chybět přehršel moderních technologií. Najdete zde kvalitní aparaturu Bang & Olufsen se šestnácti reproduktory, velký dotekový displej systému iDrive úhlopříčky 10,2 palců a head-up displej.
Pod kapotou řady 6 se objeví vícero šesti a a osmiválcových agregátů. Nebude scházet ani dieselová jednotka 635d. Časem se objeví nová generace vysokovýkonné M6. Předpokládá se i nasazení módního čtyřdveřového kupé (naznačila jej studie Gran Coupe) sdílející značnou část komponent s kupé.
Zdroj: autoexpress.co.uk
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?