Jméno Dodge Charger má velmi zajímavou historii. Zatímco na počátku stál jeden z nejslavnějších Muscle carů v historii, na který si vzpomene asi většina z nás při vyslovení tohoto jména, na konci stojí sedan. Původní Charger se vyráběl od roku 1966 do poloviny 70. let, kdy mu, podobně jako většině podobných vozů, zlomila vaz ropná krize. Dodge se ale tohoto slavného jména nechtěl vzdát, proto v roce 1983 přišel s malým kupé s pohonem předních kol, které nazval stejně. Výroba nepříliš úspěšného vozu byla ukončena po čtyřech letech.
Na znovuobnovení slavného jména jsme si museli počkat až do roku 2005, kdy Dodge přišel s ostře vypadajícím sedanem, který exhumoval nikdy nezapomenuté jméno.
Nyní přijíždí Dodge Charger pro modelový rok 2011 s mnoha změnami. Tou asi nejvýraznější je pás světel vzadu, který evokuje původní Charger. Je tvořen 164 diodami, které tvoří pás přes celou záď. Příď dostala porci agresivity navíc
Dodge nám neukázal interiér, řekl jen, že bude kvalitní a nabídne nové technologie jako adaptivní tempomat. K dipozici bude dvojice motorů, šestiválec 3,6 Pentastar a osmiválec 5,7 HEMI. Za příplatek je možné k zadnímu pohonu přidat i přední, přičemž přední kola nejsou roztáčena trvale, což šetří palivo.