Jeho retuše jsou ale vskutku minimální a týkají se v podstatě jen světlometů. Denní světla vpředu dostala namísto žárovky dnes povinné diody tvořící jakousi hokejku ve spodní a vnější části reflektoru. Vzadu pak poznáte faceliftované modely podle čirého středu svítilen.
Podstatnější změny se udály pod kapotou. Benzínovou osmnáctistovku o výkonu 92 kW (127 k) nahradí známá jednotka 1.6 VTi 88 kW (120k), která vznikla jako výsledek spolupráce koncernu PSA a mnichovského BMW.
Úplnou novinkou je pak vznětový agregát 2.2 HDi přeplňovaný dvojicí turbodmychadel. Jednotka označená jako 200 DPFS poskytuje nejvyšší výkon 150 kW (204 k) při 3500 ot./min. a mohutný točivý moment 450 Nm ve 2000 ot./min. Ve spojení s šestistupňovým manuálem zvládne C5 sedan sprint na stovku za 8,3 s (8,6 pro Tourer) a maximální rychlost činí 230 (225) km/h. Kombinovaná spotřeba je dle výrobce 5,9 (6,1) l/100 km. Stejně jako třílitrový šestiválec dostane i tato verze speciální chromované koncovky výfuků.
TIP: Testovali jsme Citroën C5 2.0i sedan / Citroën C5 2.0 HDi Tourer
Zajímavou volbou bude i verze e-HDi s motorem 1,6 HDi o výkonu 81 kW (110 k) a rekuperací brzdné energie a systémem Stop/Start. Spotřeba by v tomto případě měla činit pouhých 4,6 l/100 km.
Modernizovaný Citroën C5 se na silnicích objeví ještě do konce letošního roku.
Podívejte se také na souhrn všech novinek z Paříže 2010!