VIDEO: Toyota nám prvně neřekla o svém malém MPV zhola nic. Konečně tu tak jsou oficiální parametry.
Toyota se po odchodu Yarisu Verso opět vrací do segmentu malých MPV, aby zaútočila například na nově představený Hyundai ix20.
Základem je dobrý motor, 1,33 Dual VVT-i o výkonu 98 koní jím rozhodně je. Nepřináší zrovna ohromující dynamiku, zrychlení z klidu na sto trvá téměř 15 sekundy, zato spotřeba 4,6 l/100 km mnohé vynahradí. K dispozici bude i bezestupňová převodovka CVT.
U MPV je důležitý kufr a flexibilita, o což se Toyota snaží. Základem je 336 litrový zavazadelník, který je možno snížením podlahy nafouknout o dalších 57 litrů. Postupným skládáním sedadel je možné dosáhnout až na prostor 1388 litrů. Skládání sedaček by mělo být jednoduché, na jediný dotek a měla by vzniknout rovná podlaha.
Výbava bude zahrnovat standardní vybavení v této třídě, ovšem bude obohacena v nejvyšších verzích i o šestipalcový displej navigace, na který bude možno promítat i záběry z parkovací kamery. Všechny vozy by měly být vybaveny sedmi airbagy, což zaručí vysoký standard bezpečnosti.
Ceny budou zveřejněny až u začátku prodejů, který by se měl odehrát na v únoru.
Podívejte se také na souhrn všech novinek z Paříže 2010!
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.