VIDEO: Toyota nám prvně neřekla o svém malém MPV zhola nic. Konečně tu tak jsou oficiální parametry.
Toyota se po odchodu Yarisu Verso opět vrací do segmentu malých MPV, aby zaútočila například na nově představený Hyundai ix20.
Základem je dobrý motor, 1,33 Dual VVT-i o výkonu 98 koní jím rozhodně je. Nepřináší zrovna ohromující dynamiku, zrychlení z klidu na sto trvá téměř 15 sekundy, zato spotřeba 4,6 l/100 km mnohé vynahradí. K dispozici bude i bezestupňová převodovka CVT.
U MPV je důležitý kufr a flexibilita, o což se Toyota snaží. Základem je 336 litrový zavazadelník, který je možno snížením podlahy nafouknout o dalších 57 litrů. Postupným skládáním sedadel je možné dosáhnout až na prostor 1388 litrů. Skládání sedaček by mělo být jednoduché, na jediný dotek a měla by vzniknout rovná podlaha.
Výbava bude zahrnovat standardní vybavení v této třídě, ovšem bude obohacena v nejvyšších verzích i o šestipalcový displej navigace, na který bude možno promítat i záběry z parkovací kamery. Všechny vozy by měly být vybaveny sedmi airbagy, což zaručí vysoký standard bezpečnosti.
Ceny budou zveřejněny až u začátku prodejů, který by se měl odehrát na v únoru.
Podívejte se také na souhrn všech novinek z Paříže 2010!
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.