Hlavním lákadlem na stánku Škoda Auto je koncept elektromobilu postaveného na základu Škody Octavie s přídomkem E line.
Octavia E Line představuje první automobil s okřídleným šípem ve znaku poháněný výhradně elektrickou energií. Elektromotor disponuje trvalým výkonem 60 kW (maximum 85 kW) a poskytuje 270 N.m točivého momentu, který je k dispozici v zásadě od nuly otáček za minutu. Automobil zrychlí na 100 km/h za 12 vteřiny a dosáhne 135 km/h. Dojezd na jedno nabití činí zhruba 140 km.
Akumulátor skládající se ze 180 článků a celkové kapacitě 26,5 kWh je umístěn v zadní části vozu pod podlahou a částečně i v zavazadelníku, díky čemuž nezasahuje do prostoru pro posádku. Jeho hmotnost činí 315 kilogramů.
Elektrická Octavia má upravené palubní přístroje a drobných změn doznal i exteriér vozu.
V roce 2011 plánuje automobilka nasazení testovací flotily vozů, které by mělo pomoci vývoji sériových vozů.
Podívejte se také na souhrn všech novinek z Paříže 2010!
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?