Postupné odhaľovanie nového auta môže byť tak povediac - bolestne pomalá záležitosť...
...Ale ak sa jedná o niečo tak vzrušujúce ako je nové Lamborghini, je pravdepodobné, že to bude stáť za to vydržať do konca. Pred tromi mesiacmi, keď nám talianska stajňa ukázala prvý obrázok, prišiel ďalší, a pohľad na tento úkaz nám napovedá, že sa môže jednať o časť toho, čo vyzerá ako zadné svetlo nového nástupcu Murciélága. Murciélágo vylepšovalo svoj imidž postupne, už od roku 2001. Debut vozidla očakávame na Parížskom Autosalóne. Dovtedy si musíte ešte počkať.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.