Server Autocar.co.uk uveřejnil informaci od svého zdroje z automobilky Saab. Ten se nechal slyšet, že Saab zkonstruoval dvouspojkovou převodovou skříň pro model Corvette s motorem umístěným uprostřed.
Corvette s motorem uprostřed to je naprosté porušení tradice. Dokonce se spekuluje i o nahrazení osmiválce přeplňovaným šestiválcem. Dle zdroje ze Saabu je skříň schopná přenést masivní kroutící moment 800 N.m.Projekt Corvetty s motorem uprosřed byl údajně v roce 2008 uložen k ledu z důvodu krize. Nyní znovu ožívá a k zákazníkům by se první Vetty pozměněné koncepce měly dostat v roce 2015. Otázka je jak takovouto netypickou Corvettu přijme tradicionalistická klientela tohoto modelu?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?