Volkswagen tvrdí nová generace, my říkáme zásadní facelift. Volkswagen Caddy se každopádně změnil a my se pojďme podívat jak.
Caddy se designem zařazuje k aktuální designové linii, kterou Volkswagen hodná nějakou dobu držet. Tato ostře řezaná designová řada vychází z nového Golfu a ze Scirocca a postupně se objevuje na všech modelech značky.
Volkswagen kromě designu, který nejlépe zhodnotíte sami na fotkách, inovoval i techniku, zvláště tu pod kapotou. Zájemci o nový Caddy se tak mohou těšit na čtveřici dieselů, dvojici benzínů a jeden plyn.
Základ převezme nový motor 1,2 TSI o výkonu 86 a 105 koní. Větší benzín alespoň prozatím nebude k dispozici. Vzhledem k zaměření vozu to ale asi není na škodu a Volkswagen ví, co se prodává...
Zajímavá jistě bude verze na stlačený zemní plyn CNG, který u nás není tak rozšířený jako zkapalněný propan-butan (LPG). Bude totožná jako dosud, půjde o dvoulitr s výkonem 110 koní.
Jádrem prodejů každopádně budou diesely a to o objemu 1,6 a 2,0 litru. Oba budou mít dvě výkonové varianty a to 75 a 102 koní u menšího motoru a 110 a 140 u většího. Samozřejmostí je filtr pevných částic.
Další příjemnou změnou budou (konečně) vyjímatelné sedačky zadní lavice. Bude tak možné získat až 3 m3 u kratší a 3,8 m3 u delší verze Maxi.
Inovovaná polododávka se na trh dostane ještě letos.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?