Volkswagen tvrdí nová generace, my říkáme zásadní facelift. Volkswagen Caddy se každopádně změnil a my se pojďme podívat jak.
Caddy se designem zařazuje k aktuální designové linii, kterou Volkswagen hodná nějakou dobu držet. Tato ostře řezaná designová řada vychází z nového Golfu a ze Scirocca a postupně se objevuje na všech modelech značky.
Volkswagen kromě designu, který nejlépe zhodnotíte sami na fotkách, inovoval i techniku, zvláště tu pod kapotou. Zájemci o nový Caddy se tak mohou těšit na čtveřici dieselů, dvojici benzínů a jeden plyn.
Základ převezme nový motor 1,2 TSI o výkonu 86 a 105 koní. Větší benzín alespoň prozatím nebude k dispozici. Vzhledem k zaměření vozu to ale asi není na škodu a Volkswagen ví, co se prodává...
Zajímavá jistě bude verze na stlačený zemní plyn CNG, který u nás není tak rozšířený jako zkapalněný propan-butan (LPG). Bude totožná jako dosud, půjde o dvoulitr s výkonem 110 koní.
Jádrem prodejů každopádně budou diesely a to o objemu 1,6 a 2,0 litru. Oba budou mít dvě výkonové varianty a to 75 a 102 koní u menšího motoru a 110 a 140 u většího. Samozřejmostí je filtr pevných částic.
Další příjemnou změnou budou (konečně) vyjímatelné sedačky zadní lavice. Bude tak možné získat až 3 m3 u kratší a 3,8 m3 u delší verze Maxi.
Inovovaná polododávka se na trh dostane ještě letos.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?