Nissan dnes zverejnil prvé fotografie modernizovaného modelu X-Trail v špecifikácii pre domáci japonský trh. V Európe by sa faceliftovaný model mal ukázať na jesennom autosalóne v Paríži.
Japonské SUV z dielne automobilky Nissan, model X-Trail sa v nezmenenej podobe predáva už tretí rok. Vedenie automobilky sa preto rozhodlo, že pre svoje SUV pripraví mierne osvieženie vzhľadu a techniky.
Na prvý pohľad sa zmeny na karosérii nezdajú byť markantné, a to je fakt. Facelift sa dotkol predného nárazníka, ktorý je výraznejšie tvarovaný, zmenila sa aj grafika svetlometov, v ktorých pribudol moderný LED pásik pre denné svietenie. Vzadu sa taktiež vymenila grafika svetlometov, ktoré rovnako využívajú technológiu LED. Dizajnéri pripravili pre vylepšenie vzhľadu nový dizajn zliatinových diskov a nové laky karosérie.
V interiéri taktiež nenastali prevratné zmeny, novinkou sú modifikované materiály a multifunkčný displej medzi „budíkmi“ na prístrojovom paneli.
Ďalšou novinkou je spojenie najsilnejšieho turbodiesela 2,0 dCi (127 kW/173 k) so 6-stupňovou automatickou prevodovkou. Na európsky trh sa dostane aj nový základný variant s benzínovým motorom 2,0 litra (104 kW/141 k), avšak len s pohonom prednej nápravy.
Faceliftovaný Nissan X-Trail sa v európskej premiére naživo odhalí na jesennom autosalóne v Paríži, následne sa dostane do predajní a k zákazníkom.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.