Land Roveru se podařilo přerodit svůj koncept LRX do sériové výroby téměř beze změny. To snad ani nikdo nečekal...
Během oslav 40. výročí založení dnes již slavné automobilky Range Rover se objevil i jeden zajímavý host, šlo o nejnovějšího člena této rodiny.
Je třeba říci, že jde i o člena nejodvážnějšího, to, co vidíte na fotkách (ty méně kvalitní pocházejí z videozáznamu představení), je sériová verze Range Roveru Evoque.
K přesunutí od Land Roveru pod křídla značky Range Rover pravděpodobně vedla snaha o zařazení této novinky do spíše luxusního segmentu oproti praktičtějším vozům s nálepkou Land Rover.
Novinka se veřejnosti představí 30. září v Paříži, prodeje začnou do roka a do dne. Podle všeho půjde o první Lan Rover, u kterého bude možné zakoupit vůz s pohonem jediné nápravy.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.