Společnost Marussia se na veletrhu CSTB v Moskvě pochlubila novým modelem F2, ten doplní ve výrobním programu supersporty B1 a B2.
Toto sedmimístné SUV chce firma Marussia Motors nabízet náročné klientele jako alternativu k jejich supersportům. Lze to pochopit, protože na ruské silnice bude SUV rozhodně vhodnější. Výrobce předpokládá možnost využití F2 jako vozidla pro záchranáře a armádní velitele.
Technické specifikace zveřejněny nebyly. Výrobce se chlubí využitím špičkového multimediálního systému obsahujícího GPS, televizní tuner a připojením na internet.
Zajímavostí je použití posuvných zadních dveří, jako nepříliš šťastné řešení se jeví omezená plocha prosklení karoserie.
Design modelu F2 rozhodně nezaujme krásou, ale ruský zákazník má pravděpodobně odlišný vkus.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.