Ferrari California: pro tvrďáky s manuálem

Jan Ševčík, 25. března 2010, 21:14 Google+

Toužili jste po Ferrari California, ale s dvouspojkový automatem vám přišla málo hardcore? Pak pospěšte k nejbližšímu dealerovi Ferrari nadešla vaše chvíle.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
GT California

GT California | foto: Ferrari S.p.a.

Sdílejte článek

Když Ferrari přišlo s modelem California osazeným motorem V8 4,3 litru o výkonu 460 koní, učinilo správné marketingové rozhodnutí a vybavilo jej pouze dvouspojkovou automatikou. Totiž pouze každý desátý kupec tohoto kupékabrioletu by volil manuální řadící ústrojí. Přesto se Ferrari rozhodlo tuto alternativu nabídnout. Konkrétně se jedná o šestistupňovou manuální skříň.

Tato ortodoxní volba poněkud paradoxně přináší prodloužení zrychlení  z nuly na stovku z 3,8 na 4,2 sekundy, snížení maximální rychlosti z 330 na 311 km/h a zvýšení spotřeby z 13,0 na 14,5 litru. To jen potvrzuje nakolik geniální současné automatické dvouspojkové převodovky jsou.

Opravdoví tvrďáci ale nejspíš zvolí modely Italia nebo Fiorano, což odůvodňuje předpokládaný odbyt 10% modelů California s manuálem. Ta je již svou koncepcí kupékabrioletu předurčena pozérům a něžnému pohlaví.

Vytisknout

Diskuze: Ferrari California: pro tvrďáky s manuálem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

DS3 Crossback E-TENSE

Vyplatí se jet po dálnici za kamionem? Pokus číslo 3

Škoda představila Enyaq iV, svje první čistě elektrické SUV

Škoda pořídila linku v ceně 700 vrcholných Kodiaqů, ale začala montovat něco jiného

Volkswagen Tiguan

Volkswagen výrazně zlevnil. Vyžaduje ale jiný přístup kupujících

Tatra Force 8x8

Tatry nejsou jen T 815 pro stavby a hasiče, ale i armádní speciály do nesjízdného terénu a bojů

Volkswagen slibuje, že ID.4 se snadno řídí ve městě, na okresních silnicích i na dálnici

Těžké a vysoké SUV ID.4 a skvělé jízdní vlastnosti? Volkswagen prozradil, jak to zařídil

Peugeot 2008 GT Line

Test Peugeot 2008 GT-line 1,5 BlueHDi 130 EAT8, naftový lvíček boduje vzhledem jak zvenčí, tak zevnitř

Sbarro Super Eight

Nejšílenější Hot Hatch osmdesátek? Zřejmě Sbarro Super Eight s motorem V8 od Ferrari

Peugeot 4008 a 5008

S čím se Peugeot pochlubí na autosalonu v Číně? My už to vime

Ford u nás nabídne špičkový Mustang Mach 1 s osmiválcem 5,0 l a manuální převodovkou za 1 649 900 Kč

Ford Mustang Mach 1 s V8 a 460 koňmi bude i v Česku. A za atraktivní peníz

Výroba modelu ŠKODA OCTAVIA v Mladé Boleslavi

VIDEO: Montáž Škody Octavia v Mladé Boleslavi. Tohle zůstává kupujícímu skryté

Škoda zahajuje dopravně-bezpečnostní kampaň "Stay On The Safe Side" pro cyklisty i motoristy

Může nám být na silnici mnohem příjemněji?

Toyota 2000 GT

Toyota 2000GT se prodala za pořádný balík. Proč by verze pro Bonda Coneryho změnila historii?

Přepracované Subaru BRZ dostalo opět atmosférický boxer s větším objemem a nižší těžiště

Světová premiéra dlouho očekávaného Subaru BRZ

Hyundai Tucson ADVENTURE

Test Hyundai Tucson ADVENTURE 1,6 CRDI DTC7, pro výlety jako stvořený

Honda e

Německým autem roku nečekaně cizinec. Čím přesvědčil porotu proti domácím premiantům?

reklama

Doporučujeme

EN-V

GM EN-V - mikrospeciál pro Expo

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Ford Mustang Mach 1 s V8 a 460 koňmi bude i v Česku. A za atraktivní peníz

  2. Volkswagen výrazně zlevnil. Vyžaduje ale jiný přístup kupujících

  3. Test Peugeot 2008 GT-line 1,5 BlueHDi 130 EAT8, naftový lvíček boduje vzhledem jak zvenčí, tak zevnitř

  4. Nejšílenější Hot Hatch osmdesátek? Zřejmě Sbarro Super Eight s motorem V8 od Ferrari

  5. Těžké a vysoké SUV ID.4 a skvělé jízdní vlastnosti? Volkswagen prozradil, jak to zařídil

  6. Škoda pořídila linku v ceně 700 vrcholných Kodiaqů, ale začala montovat něco jiného

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud