McLaren nás chtěl zatím uchlácholit jen základními informacemi, ale teprve čísla o opravdových výkonech ukáží, má-li na jiné supersporty.
McLaren podle všeho stvořil opravdu brutální stroj. Kromě již popsaného motoru, jehož výkon je 600 koní a točivý moment je 600 Nm z objemu 3,8 litru, ke všemu pomáhá i nizoučká hmotnost, jen 1300 kilo.
Díky tomu by měla novinka dokázat zrychlit z klidu na stovku za 3,5 sekundy a ještě rychleji z této rychlosti zpomalit. Ze stovky se supersport zastaví na méně než třiceti metrech.
Maximální rychlost by měla překročit 325 km/h a i dvoustovková meta by měla být pokořena za méně než 10 sekund. Jde prozatím o údaje neověřené přesným testováním, nicméně výpočty v tomto dokáží být poměrně velmi přesné.
Novinka bude v prodeji již za rok, ve výbavě najdeme například luxusní dvouzónovou klimatizaci, rozměrný displej satelitní navigace s možností nejrůznějších nastavení, nebo třeba kvalitní audioaparaturu.
Cena by měla začínat někde na čtyřech milionech korun.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.