Fiat Punto Evo má pod kapotou i poměrně slušně výkonné motorizace, ale vrchol bude tvořit jedině Abarth.
Fiat oživil málem zapomenutou značku Abarthe teprve nedávno, ze svých rychlých prcků s tímto jménem ale hodlá udělat tradici.
Výkon velmi slušných 165 až 180 koní jde z motoru o objemu 1,6 litru s technologií MultiAir. K tomu si připočítejte upravená kola, zavěšení, odpružení brzdy....
Fiat Punto Evo Abarth má jednoznačně na to, aby zápasilo s Renaultem Clio RS, které sice nabízí vyšší výkon, ale rozdíl necelých dvaceti koní už není tak propastný.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.