Fiat Punto Evo má pod kapotou i poměrně slušně výkonné motorizace, ale vrchol bude tvořit jedině Abarth.
Fiat oživil málem zapomenutou značku Abarthe teprve nedávno, ze svých rychlých prcků s tímto jménem ale hodlá udělat tradici.
Výkon velmi slušných 165 až 180 koní jde z motoru o objemu 1,6 litru s technologií MultiAir. K tomu si připočítejte upravená kola, zavěšení, odpružení brzdy....
Fiat Punto Evo Abarth má jednoznačně na to, aby zápasilo s Renaultem Clio RS, které sice nabízí vyšší výkon, ale rozdíl necelých dvaceti koní už není tak propastný.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?