Nový crossover RVR od Mitsubishi je před jeho prezentací v Ženevě postupně odtajňován. Nyní prosáklo několik málo informací z Japonska kde je již v prodeji.
RVR by se mělo objevit v Evropě koncem tohoto roku, předpokládá se, že se objeví i v Americe. Na domácím japonském trhu se již nabízí. Tam je k dispozici výhradně s benzinovým motorem 1,8 s výkonem 139 koní spolupracující s převodovkou CVT. Tamní zákazníci mohou objednat verzi s pohonem dvou nebo čtyř kol. Ceny začínají na 15.500 Euro. Podle původních informací by se RVR mělo v Evropě prodávat s několika dieselovými jednotkami, tak s již zmiňovanou benzinovou jednaosmičkou ovšem spraženou se šestistupňovou manuální převodovkou. Další informace o tomto zajímavém modelu, a především konkurentovi namířenému proti úspěšnému Nissanu Qashqai budou k dispozici až na ženevském výstavišti.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?