Nový crossover RVR od Mitsubishi je před jeho prezentací v Ženevě postupně odtajňován. Nyní prosáklo několik málo informací z Japonska kde je již v prodeji.
RVR by se mělo objevit v Evropě koncem tohoto roku, předpokládá se, že se objeví i v Americe. Na domácím japonském trhu se již nabízí. Tam je k dispozici výhradně s benzinovým motorem 1,8 s výkonem 139 koní spolupracující s převodovkou CVT. Tamní zákazníci mohou objednat verzi s pohonem dvou nebo čtyř kol. Ceny začínají na 15.500 Euro. Podle původních informací by se RVR mělo v Evropě prodávat s několika dieselovými jednotkami, tak s již zmiňovanou benzinovou jednaosmičkou ovšem spraženou se šestistupňovou manuální převodovkou. Další informace o tomto zajímavém modelu, a především konkurentovi namířenému proti úspěšnému Nissanu Qashqai budou k dispozici až na ženevském výstavišti.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.