Nový crossover RVR od Mitsubishi je před jeho prezentací v Ženevě postupně odtajňován. Nyní prosáklo několik málo informací z Japonska kde je již v prodeji.
RVR by se mělo objevit v Evropě koncem tohoto roku, předpokládá se, že se objeví i v Americe. Na domácím japonském trhu se již nabízí. Tam je k dispozici výhradně s benzinovým motorem 1,8 s výkonem 139 koní spolupracující s převodovkou CVT. Tamní zákazníci mohou objednat verzi s pohonem dvou nebo čtyř kol. Ceny začínají na 15.500 Euro. Podle původních informací by se RVR mělo v Evropě prodávat s několika dieselovými jednotkami, tak s již zmiňovanou benzinovou jednaosmičkou ovšem spraženou se šestistupňovou manuální převodovkou. Další informace o tomto zajímavém modelu, a především konkurentovi namířenému proti úspěšnému Nissanu Qashqai budou k dispozici až na ženevském výstavišti.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?