Renault vypustil první opravdové fotky svého očekávaného vozu, sexy kupé kabrioletu odvozeného od Méganu.
Modelová řada Méganu se rozrůstá. Začalo to pětidveřovým a třídveřovým hatchbackem, následoval kombík. Nedávno se představil i sedan, který se prodává pod jménem Fluence a dnes je tu pátý model, kupé kabriolet. A to nepočítáme řadu Scénic, která je Méganu velmi příbuzná...
Mégane se již tradičně snaží uhranout především svým vnějším (a nakonec i vnitřním) vzezřením. Daří se tak se střídavým úspěchem, ale jsem přesvědčen, že právě třetí generace Méganu (a druhá generace kupé kabrioletu) bude na vrcholu.
Dostaňme se k tomu hlavnímu, ke střeše. Ta je samozřejmě elektricky ovládaná, přičemž složení trvá velmi příjemnou dobu, 21 sekund. Pro cestování s otevřenou karoserií je k dispozici klasický deflektor, mimo něj pro menší turbulence pracuje i maličký skleněný deflektor mezi sedadly.
Výbava bude bohatá. Zahrnuje všemožnou elektroniku, především co se hifi aparatury týče. Pod kapotou bychom měli najít po trojici motorů od dieselu i benzínu, přičemž za příplatek bude možné získat i bezestupňovou převodovku CVT pro obzvláště plavnou jízdu.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?