Seat na autosalonu v Ženevě představí finální verzi očekávaného kombíku odvozeného od své malé Ibizy. Model Ibiza ST je tu.
Na trhu malých kombi je v dnešní době docela prázdno. České silnice v drtivé většině okupuje Škoda Fabia kombi, sekundovat ji může třeba Renault Clio Grandtour nebo Peugeot 207 SW. Dalším do party je Seat.
Kombík Ibiza vychází z konceptu představeného loni na podzim ve Frankfurtu a v sérii je téměř stejný.
Délka se oproti standardnímu hatchbacku protáhla o 18 centimetrů na 423 cm, což umožnilo natáhnout kufr na 430 litrů.
Vůz si zachovává své sexy linie, zájemce o moderní techniku zase potěší paleta nových motorů včetně miniaturních přeplňovaných motorů 1,2 a to dieselových i benzínových.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.