Francouzi připravili lahůdku pro fanoušky rallye, speciální 250 kusovou limitovanou sérii modelu 207 pod oficiálním označením Special Edition 207 S16.
Rarita, která má připomínat sportovní úspěchy modelu 207 S2000 v sérii IRC, vychází ze sériového třídveřového modelu v motorizaci 1,6 VTi v bílé barvě. Ten je vyšperkován sportovním bodykitem, známym jako RC Cup. Kit obsahuje přední a zadní spoilery, upravené prahy a imitaci difuzoru pod zadním nárazníkem. Podařený celek doplňuje zadní spoiler, lité sedmnáctipalcové elektrony a závodní modročervené zbarvení. Na podvozku ani na motoru změny bohužel nenejdete...Interiér doladil plaketkami se svým popisem pilot Peugeotu v šampionátu IRC Kris Meeke. Vůz je nabízen v Británii za 16495 liber, je jej možné dovybavit koženým čalouněním za 685 liber. S16 dosáhne maximální rychlosti 201 km/h, z nuly na stovku se dostane za 10,7 s.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?