Francouzi připravili lahůdku pro fanoušky rallye, speciální 250 kusovou limitovanou sérii modelu 207 pod oficiálním označením Special Edition 207 S16.
Rarita, která má připomínat sportovní úspěchy modelu 207 S2000 v sérii IRC, vychází ze sériového třídveřového modelu v motorizaci 1,6 VTi v bílé barvě. Ten je vyšperkován sportovním bodykitem, známym jako RC Cup. Kit obsahuje přední a zadní spoilery, upravené prahy a imitaci difuzoru pod zadním nárazníkem. Podařený celek doplňuje zadní spoiler, lité sedmnáctipalcové elektrony a závodní modročervené zbarvení. Na podvozku ani na motoru změny bohužel nenejdete...Interiér doladil plaketkami se svým popisem pilot Peugeotu v šampionátu IRC Kris Meeke. Vůz je nabízen v Británii za 16495 liber, je jej možné dovybavit koženým čalouněním za 685 liber. S16 dosáhne maximální rychlosti 201 km/h, z nuly na stovku se dostane za 10,7 s.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.