Mazda 6 není nijak starým vozem, nicméně asijské cykly jsou o chlup kratší než ty evropské a tak je nejvyšší čas na menší omlazení.
Druhá generace Mazdy 6 se prodává od roku 2007, přičemž předchozí generace byla v prodeji od roku 2001. Mazda 6 ale navázala přímo na historii Mazd 626, které se vyráběly od konce 70. let a i u těch bychom našli nějakou rodovost.
Největší změnou je u novinky nový motor. Jde o dvoulitr 2,0 DISI s přímým vstřikem benzínu, přičemž nahradí stávající dvoulitr. Další benzíny do dočkaly jen dílčích modifikací.
Omlazenou verzi poznáme i podle vzhledu, příď je o kousek dynamičtější, ve světlometech se trochu změnilo charakteristické vykreslení a vůz působí celkově svěžeji.
Mazda 6 u nás není příliš častým vozem, není proto nikterak okoukaná a facelift tomu může jen napomoci.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.