Mazda 6 není nijak starým vozem, nicméně asijské cykly jsou o chlup kratší než ty evropské a tak je nejvyšší čas na menší omlazení.
Druhá generace Mazdy 6 se prodává od roku 2007, přičemž předchozí generace byla v prodeji od roku 2001. Mazda 6 ale navázala přímo na historii Mazd 626, které se vyráběly od konce 70. let a i u těch bychom našli nějakou rodovost.
Největší změnou je u novinky nový motor. Jde o dvoulitr 2,0 DISI s přímým vstřikem benzínu, přičemž nahradí stávající dvoulitr. Další benzíny do dočkaly jen dílčích modifikací.
Omlazenou verzi poznáme i podle vzhledu, příď je o kousek dynamičtější, ve světlometech se trochu změnilo charakteristické vykreslení a vůz působí celkově svěžeji.
Mazda 6 u nás není příliš častým vozem, není proto nikterak okoukaná a facelift tomu může jen napomoci.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?