Teprve včera jsme vám přinesli první uniklé snímky budoucí generace sedanu 408, dnes už tu máme oficiální představení této zajímavé novinky.
Jak jsme již včera informovali, Peugeot se v řadě 408 rozhodl nepokračovat v linii velkých sedanů a použil konstrukci menšího vozu 308, přesněji 308 SW neboli kombi.
V tomto případě jde ale o verzi určenou výhradně pro trh v Číně a Jižní Americe, takže v Evropě je možné, že bude prodáván časem úplně jiný model, ostatně starší špionážní snímky by na to odkazovaly.
Peugeot 408 určený pro Čínu není žádný prcek. Konstruktéři využili vyšší karoserie hatchbacku 308, karoserii trochu natáhli a je z toho prostorný sedan o délce 468 cm.
Pod kapotou budou prozatím dva motory, benzíny 1,6 a 2,0 o výkonech 109 a 147 koní, na přání je k dispozici i automat.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.