Mitsubishi představí příští rok nejmenší ze svých dosavadních SUV. Půjde o veskrze městský crossover RVR.
Nevím jak vy, ale já doufám, že během přerodu do sériové verze dostane tato novinka trochu hezčí jméno. Model RVR, co na to říct? Trochu mi to možná evokuje Čapka, ale to je tak všechno pozitivní.
Ale zabývejme se autem, ne názvem. Auto bude mít na délku 4,3 metru, čímž se pohodlně zařadí pod Pajero i Outlander.
Půjde o terénní vůz do města, takže spíše než ve světlé výšce hledejme zvýšení v posezu řidiče a spíše než průchodnost terénem bude pohonem 4x4 zajištěna vyšší bezpečnost na sněhu a ledu, maximálně zdolání nějaké té polňačky na cestě na chatu nebo na houby. Ovšem pohon 4x4 nebude montován všem, nabízen bude za příplatek.
Až se příští rok na jaře představí, pod kapotou bude mít motor 1,8 MIVEC, než se dostane do Evropy, jistě mu automobilka nadělí i nějaký ten diesel. Potkávat ho tu začneme během příštího roku, vzhledem k tomu, že představení bude na jaře a prioritu mají trhy v Asii, asi tunové Mitsubishi neuvidíme dříve než ve druhé polovině roku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.