Mitsuoka je jedna z těch zvláštních automobilek, které si hledají své zákazníky na okraji spektra. Ostatně kdo jiný by si také koupil Nissan Micra převlečený za Jaguar?
Určitě stojí za připomenutí některé další výtvory tohoto výrobce. Například sporťák Himiko, supersport Orochi, ale také luxusní Galue S50 a méně luxusní Galue 204.
Většina Mitsuok je postavena na podvozku jiného japonského výrobce, tedy například Nissanu, Toyoty nebo Infiniti. Mitsuoka dodává to, co je vidět, tedy karoserii a částečně i interiér.
New Viewt je pod svou karoserií Nissanem Micra současné generace. Původně se tento vůz objevil již v roce 1993, tehdy ještě na karoserii starší Micry.
Jeho karoserie má připomínat Jaguar Mark 2, který se vyráběl v 60. letech.
Menší aktualizace vzhled téměř nezměnila, důležitá je zde především změna v oblasti bezpečnosti tak, aby i nadále odpovídala dnešním standardům.
Změny tak najdeme například na náraznících. Ty dosud byly ve stylu Jaguaru tvořeny plechy před karoserií, nyní se musely v souladu s předpisy integrovat do karoserie.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?