Mitsubishi se rozhodlo podráždit konkurenci, například Subaru, malým vylepšením svého nejsilnějšího Lanceru, Evo X.
Hlavní je nezůstat pozadu. Přesně tak uvažovali v Mitsubishi když připravili vylepšení Lanceru Evo X pro rok 2010.
Změny jsou v podstatě velmi malé. Automobilka oznámila, že k vrcholné verzi GSR Premium již nepůjde objednat manuální převodovka. Jedinou volbou tak zůstane dvouspojková SST.
Odlehčení některých částí přineslo neznatelnou úsporu na hmotnosti, 1,5 kilo. To je asi jako když si do auta nevezmu notebook...
Změna se dotkla i vybavení. Mezi budíky přibyl barevný displej zobrazující některé údaje, například palubního počítače.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.