„S“ varianta elegantního sedanu A5 Sportback bude oficiálně prezentována na nadcházejícím frankfurtském autosalonu. Nyní Audi s předstihem uvolnilo několik snímků.
Audi S5 Sportback nabídne pod kapotou přeplňovaný třílitrový zážehový šestiválec o výkonu 245 kW (333 k) s maximálním točivým momentem 440 Nm v rozpětí 2900 – 5300 otáček. Na stovku s ním auto zrychlí za 5,4 sekundy. Průměrná spotřeba by podle výrobce měla činit necelých 10 litrů benzínu, konkrétně 9,7.
S motorem bude spřažena sedmistupňová dvouspojková převodovka S Tronic, která bude 333 stříbrných koní přenášet na všechna čtyři kola díky systému quattro.
Zvenku poznáte S5 od „obyčejné“ A5 díky specifickým 18 palcovým litým kolům, jež budou obuty do pneumatik o rozměru 245/40. Speciální budou i brzdové kotouče s emblémem S5, který samozřejmě najdeme i na přední masce a víku zavazadelníku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.