Maserati si pro letošní autosalon ve Frankfrtu připravila opravdovou lahůdku. Překrásný kabriolet GranCabrio, který je navíc prvním vozem svého druhu s trojzubcem ve znaku.
První otevřený vůz to pro Maserati samozřejmě není, těch už automobilka vyrobila nespočet, poprvé tu ale máme klasický kabriolet, vůz se stahovací plátěnou střechou, který skrývá čtyři místa k sezení.
Technika bude samozřejmě shodná s uzavřeným kuspé GranTurismo, oproti němu ale čekejme vyšší hmotnost danou dodatečným zpevněním karosrie. Od toho se bude odvíjet i něco horší dynamika.
Pod kapotou kupé je osmiválec o objemu 4,7 litru, který na silnici posílá výkon 433 koní.
Maserati v případě GranCabria nepodlehlo módě kabrioletů s pevnou skládací střechou a novinka tak má klasický plátěný překryv interiéru.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.