Acura vypustila do světa první snímky faceliftovaného SUV RDX. Designové změny se odrazily na celkovém vzezření.
Acura je odnož Hondy určená především pro severoamerický trh, ale dá se očekávat, že časem se, podobně jak původně americké značky Lexus a Infiniti, začne cpát i do Evropy.
Acura provedla u svého SUV poměrně rozsáhlou změnu přední masky. Ta je nyní o kus modernější a lépe zapadne do výrobního programu Acury. Kromě pětiúhelníkového tvaru nabízí překrytí velkým chromovým dílem se vsazenou značkou automobilky.
Zásadní novinkou je u tohoto SUV možnost objednání si pohonu pouze přední nápravy, což umožňuje snížit spotřebu na průměrně něco přes deset litrů. To s motorem 2,3 litru, který má díky přeplňování výkon 240 koní, není úplně špatné.
Určitých změn doznala výbava, čekejme tak kvalitnější audioaparaturu a další menší změny.
A cena? Ta pro Amíky začíná na 620 tisících korunách, k čemuž je potřeba připočítat ještě dopravu a některé další taxy.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.