Acura vypustila do světa první snímky faceliftovaného SUV RDX. Designové změny se odrazily na celkovém vzezření.
Acura je odnož Hondy určená především pro severoamerický trh, ale dá se očekávat, že časem se, podobně jak původně americké značky Lexus a Infiniti, začne cpát i do Evropy.
Acura provedla u svého SUV poměrně rozsáhlou změnu přední masky. Ta je nyní o kus modernější a lépe zapadne do výrobního programu Acury. Kromě pětiúhelníkového tvaru nabízí překrytí velkým chromovým dílem se vsazenou značkou automobilky.
Zásadní novinkou je u tohoto SUV možnost objednání si pohonu pouze přední nápravy, což umožňuje snížit spotřebu na průměrně něco přes deset litrů. To s motorem 2,3 litru, který má díky přeplňování výkon 240 koní, není úplně špatné.
Určitých změn doznala výbava, čekejme tak kvalitnější audioaparaturu a další menší změny.
A cena? Ta pro Amíky začíná na 620 tisících korunách, k čemuž je potřeba připočítat ještě dopravu a některé další taxy.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?