Acura vypustila do světa první snímky faceliftovaného SUV RDX. Designové změny se odrazily na celkovém vzezření.
Acura je odnož Hondy určená především pro severoamerický trh, ale dá se očekávat, že časem se, podobně jak původně americké značky Lexus a Infiniti, začne cpát i do Evropy.
Acura provedla u svého SUV poměrně rozsáhlou změnu přední masky. Ta je nyní o kus modernější a lépe zapadne do výrobního programu Acury. Kromě pětiúhelníkového tvaru nabízí překrytí velkým chromovým dílem se vsazenou značkou automobilky.
Zásadní novinkou je u tohoto SUV možnost objednání si pohonu pouze přední nápravy, což umožňuje snížit spotřebu na průměrně něco přes deset litrů. To s motorem 2,3 litru, který má díky přeplňování výkon 240 koní, není úplně špatné.
Určitých změn doznala výbava, čekejme tak kvalitnější audioaparaturu a další menší změny.
A cena? Ta pro Amíky začíná na 620 tisících korunách, k čemuž je potřeba připočítat ještě dopravu a některé další taxy.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.