Automobilka Peugeot uverejnila prvé fotografie faceliftovaného modelu 207. Inovácia sa dotkne všetkých karosárskych verzií od hatchbacku, cez kombi až po kupé-kabriolet.
Francúzska automobilka Peugeot sa rozhodla pre miernu úpravu vzhľadu a techniky pre modelový rad 207, tradičného konkurenta českej Fabie alebo nemeckého VW Polo. Facelift je na prvý pohľad takmer neviditeľný, prejavil sa na inovovanom prednom nárazníku, ktorý pripomína väčšieho súrodenca 308. Vzadu nájdeme novú grafiku koncových svetiel, ktoré podľa všetkého využívajú funkciu LED.
Z fotografií exteriéru prirodzene nie je jasné, či sa modernizácia dotkla aj interiéru. Zmení sa však komfort obsluhy vozidla, pribudne funkcia troj-bliku smerových svetiel, diaľkové ovládanie uzatvárania okien, či možnosť pripojenia USB alebo Bluetooth.
Technické zmeny pod kapotou by sa mali dotknúť prechodu agregátov k plneniu emisnej normy EURO 5, spotrebu by mohol ovplyvniť aj ukazovateľ vhodného momentu preradenia rýchlostného stupňa. Modernizovaný Peugeot 207 čaká premiéra koncom leta, následne by sa mal objaviť aj v showroomoch automobilky.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?