Automobilka Peugeot uverejnila prvé fotografie faceliftovaného modelu 207. Inovácia sa dotkne všetkých karosárskych verzií od hatchbacku, cez kombi až po kupé-kabriolet.
Francúzska automobilka Peugeot sa rozhodla pre miernu úpravu vzhľadu a techniky pre modelový rad 207, tradičného konkurenta českej Fabie alebo nemeckého VW Polo. Facelift je na prvý pohľad takmer neviditeľný, prejavil sa na inovovanom prednom nárazníku, ktorý pripomína väčšieho súrodenca 308. Vzadu nájdeme novú grafiku koncových svetiel, ktoré podľa všetkého využívajú funkciu LED.
Z fotografií exteriéru prirodzene nie je jasné, či sa modernizácia dotkla aj interiéru. Zmení sa však komfort obsluhy vozidla, pribudne funkcia troj-bliku smerových svetiel, diaľkové ovládanie uzatvárania okien, či možnosť pripojenia USB alebo Bluetooth.
Technické zmeny pod kapotou by sa mali dotknúť prechodu agregátov k plneniu emisnej normy EURO 5, spotrebu by mohol ovplyvniť aj ukazovateľ vhodného momentu preradenia rýchlostného stupňa. Modernizovaný Peugeot 207 čaká premiéra koncom leta, následne by sa mal objaviť aj v showroomoch automobilky.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?