Mercedes-Benz pripravil po predstavení rôznych noviniek drobné osvieženie vzhľadu aj pre veľké SUV, model GL. Nejde však o žiadne dramatické zmeny vzhľadu, facelift je zameraný skôr na drobnosti v exteriéri a interiéri.
Nemecký Mercedes-Benz predstavil v poslednej dobe množstvo noviniek, napríklad novú triedu E, kupé odvodené od triedy E alebo faceliftovanú vlajkovú loď, triedu S. Po týchto novinkách prichádza na rad facelift pre vlajkovú loď terénnych Mercedesov, model GL.
Inovácia Mercedesu-Benz GL sa prejavila v prednej časti karosérie, ktorá nesie upravený predný nárazník s integrovanými dennými svetlami z LED. Maska chladiča je taktiež mierne upravená. Vonkajšie spätné zrkadlá, v ktorých sú integrované smerové svetlá, majú podobný tvar ako ostatné nové Mercedesy. Vzadu je nový nárazník a koncové svetlá s pozmenenou grafikou. V interiéri sú k dispozícii nové materiály, štandardom pre všetky verzie sa stane nový dizajn a grafika prístrojového panelu.
Faceliftovaný Mercedes-Benz GL zavíta na svetové trhy ešte v tomto roku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.